Ako môžem objednať?

Ako môžem objednať Chutnú kyticu? 

Naše produkty môžete  objednať v e-shope vyplnením objednávky s možnosťou platby  priamo na stránke platobnou kartou, internet bankingom Tatra banky, Slovenskej sporiteľne, VÚB, bankovým prevodom  alebo online platobnou kartou.

Ak nemáte možnosť urobiť objednávku online, môžete svoju Chutnú kyticu a bonboniéru objednať aj cez telefón počas otváracích hodín na našej zákaznícke linke 0903 898 555 alebo 02/4319 1668. Platba je možná v vopred bankovým prevodom alebo vopred v hotovosti alebo platobnou kartou v obchode.

Ak chcete poslať darček, najjednoduchšie je objednať a priamo zaplatiť v e-shope, alebo v našom obchode v Bratislave na ulici Páričkova 22, Bratislava. Otvorené máme v pracovné dni v čase 9-18, v sobotu a nedeľu 9-13 okrem sviatkov.  

V akom predstihu je potrebné objednať chutnú kyticu?

Objednávky prijímame v priebehu dňa, najneskôr však do 16:00, ak majú byť vybavené ešte v ten istý deň a orientačne do 12:00 v sobotu a v nedeľu. Doručenie v Bratislave je spravidla možné do niekoľko hodín od objednávky. Prijímanie objednávok môže byť pozastavené na niektoré termíny z dôvodu naplnenia kapacít. Aktuálne dostupné dátumy a časy na doručenie alebo osobný odber sú vždy zobrazené v e-shope.

Odporúčame však objednať chutnú kyticu s predstihom, predovšetkým na obľúbené sviatky ako je Deň svätého Valentína, Deň matiek či Mikuláš, ale aj na víkendy a ak vopred plánujete, odporúčame objednať vo väčšom predstihu, ideálne niekoľkých dní. Vieme vám tak garantovať vyhotovenie v želanom čase. Takisto je zvyčajne vhodné objednávať v predstihu, ak si prajete vyhotovenie či doručenie objednávky hneď ráno či dopoludnia.

Je možné zmeniť alebo zrušiť zadanú objednávku?

Chcem urobiť zmenu v objednávke
Objednávku s doručením kuriérom Chutné kytice® môžete zmeniť najneskôr 6 hodín pred dohodnutým časom doručenia alebo vyzdvihnutia v obchode cez zákaznícku linku alebo e-mailom. V prípade zmeny ceny kvôli zmene objednávky je tento rozdiel vzájomne vyrovnaný vopred bankovým prevodom ešte pred jej doručením. Objednávky s doručením so službou Kuriér - Slovensko je možné zmeniť najneskôr do 12:00 v deň predchádzajúci dňu doručenia.

Môžem zrušiť svoju objednávku?
Objednávka je záväzná, môžete ju však zrušiť bez storno poplatku najneskôr 6 hodín pred dohodnutým intervalom (začiatkom) doručenia alebo vyzdvihnutia (resp. večer deň vopred, ak ide o ranné a dopoludňajšie termíny). V niektorých prípadoch je možné upustiť od storno poplatku v prípade, že produkt sa nám podarí predať inému zákazníkovi. Ak nastane takáto možnosť, budeme vás informovať. 

Pri zrušení objednávky menej ako 6 hodín pred dohodnutým časom doručenia, alebo vyzdvihnutia objednávky v obchode, alebo v prípade neprevzatia hotovej objednávky si účtujeme storno poplatok vo výške 100% ceny za tovar a realizované služby.

Objednávku môžete zrušiť cez zákaznícku linku alebo e-mailom. Objednávky s doručením so službou Kuriér - Slovensko je možné zrušiť najneskôr do 12:00 v deň predchádzajúci dňu doručenia. Ak platba za kyticu či bonboniéru už bola medzitým realizovaná prostredníctvom internet bankingu alebo kreditnej karty, peniaze vám budú najneskôr do 3 pracovných dní refundované v plnej výške rovnakým platobným spôsobom, aký ste použili pri objednávke.

Návrat na často kladené otázky